عقاید شیعه

امام شناسی

عقاید شیعه

امام شناسی

سبز فتنه گر



من از هر سبز بی منطق
من از هر سبز تو خالی

من از هر میر نادان
سخت بیزارم

تو ای سرکرده ی شوم جفا پیشه
من از پتکت نمی ترسم

که با حجمی ز باد و ریسمانی از نخ تکرار بیماری
به سویم سخت می تازی

خیالت میتوان با میر بودن چشم بر انجام لغزش بست؟
و افسوس ای خیال خام پوسیده

مرا در جنگ با تو سوزنی کافیست
که جان بادبادکهای سبز تو به دست سوزنی از سین سیدهاست

و اینک سخت در ماتم،دلم خونآبه ای از غم
تمام سبز هارا سرخ می بینم

تمام شعرها را شعر می بینم
تمام اشک ها را آه می بینم

تمام سازهای دشمنانم را نمی دانم چرا من
کوک می بینم؟

خدایا چیست این وحشت
که عکس سبز اندیش ترین انسان جهان را پاره می بینم؟

زبانم لال گویی چنگ بر سیمای زرد سید آخر،
و سیلی ای دوباره
دستهایی بسته می بینم

بگویید این کج اندیشان قرمز را
که در ذی الحجه من رأسی به روی خاک می بینم

بترسید ای مسلمانان
من از این عکس پاره فرق های پاره می بینم

من از این عکس پاره
تکه هایی از جگر،در تشت می بینم

من از این عکس پاره
دستهایی سبز،سرخ از شمر می بینم

نظرات 2 + ارسال نظر
راد پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://se7enking.blogsky.com

سلام
یا علی!

صادق پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ق.ظ http://casio.blogsky.com

وبلاگ نویسان صبر کنید

از کسب درآمد کلیکی خسته نشدید ؟ آیا دوست دارید با یک روش آسان صاحب گوشی یا تلویزیون یا mp3 یا . . . شوید ؟

یک شرکت انگلیسی به نام xoango که از سال 2010 کارش را آغاز کرده است با شرکت هایی مثل نوکیا و سونی اریکسون و اپل و سونی و . . . قرار داد بسته و پولش را از این شرکت ها به دست می آورد . شما با ثبت نام در این سایت می توانید یک محصول را انتخاب کنید و بگیرید !

توضیحات و راهنمای ثبت نام را حتما در وبلاگ www.casio.blogsky.com بخوانید و بعد ثبت نام کنید . تا کنون نفرات زیادی ثبت نام کرده اند و به محصول مورد علاقه شان رسیده اند

ببخشید یه خورده زیاد شد . پس حتما بیاید . یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد